איך לשמור על תזונה נכונה בסופ"ש

סופ"ש אורך כמעט שלושה ימים, במסגרתם קל להתפתות לשלל הפיתויים. אביטל כהן מסבירה איך כדאי לשמור. רמז: סדר עדיפויות הוא הדבר הכי חשוב

בסופ"ש אנחנו בבית, המקרר קרוב ואנחנו מתפתים. הנה כמה טיפים לשמירה על המשקל.

אביטל כהן (מערכת וואלה! NEWS)
אפשר להקריב ועדיין להישאר עם חיוך על הפנים. אביטל כהן

קודם כל, יש לזכור שלכל שבוע יש סוף שבוע. הוא אורך כמעט שלושה ימים, ולכן גם אם תשמרו בטירוף מראשון עד רביעי ואז "תחגגו" שלושה ימים, אתם יכולים יותר להרוס מאשר להתקדם.

אז מאיפה מתחילים ואיך נמנעים מזה? נתחיל בסדרי עדיפויות. חושבים מה הכי חשוב לנו כרגע. האם זו הדיאטה? לאכול עם המשפחה? לשתות אלכוהול עם חברים?

אחרי שהחלטנו, מתחילים להגביל את עצמנו. כי אי אפשר גם וגם, צריך לבחור. באלכוהול יש הרבה קלוריות, ולכן אם בחרתם לשתות, רצוי שבארוחת שישי תשמרו מאוד על האוכל, בלי לחם וכמה שפחות אוכל עם שמן.

אביטל כהן (מערכת וואלה! NEWS)
לא נחה גם בסופ"ש

אם בחרתם להתפנק ולאכול בלי לחשוב, אז תוותרו על האלכוהול מאוחר יותר עם החברים. ואם בחרתם בדיאטה?

פה אתם כבר מזדהים איתי, ואני אגיד לכם מה לי הכי עוזר. ראשית, בדיקה של האוכל שאמא מתכוונת להכין לקידוש, כדי לדעת ולתכנן מראש מה אני הולכת לאכול, ופחות או יותר מהן הכמויות אותן אני אוכל. לפי זה אתאים את התזונה שלי במשך היום (לא אוכל הרבה פחמימות ושומנים, אלא רק חלבון רזה - אפרט לכם בהמשך על כל אבות המזון וכיצד כדאי לחלק את הארוחות שלכם).

אביטל כהן (מערכת וואלה! NEWS)
מי שטרח בערב שבת, תהיה לו בטן כזאת גם אחרי שבת

הכי חשוב שתזכרו: אפשר ומותר ליהנות, אפשר לצאת, לא צריך ללכת רק למקומות שיש בהם אוכל. גם אם הלכתם עם חברים אתם לא חייבים לאכול, ובכל מקרה תמיד אפשר להזמין דברים פחות משמינים כמו סלט (רוטב בצד), חזה עוף (לבקש כמה שפחות שמן), פרגית או דגים.

תזכרו תמיד כמה תתאכזבו אחרי שתשברו את הדיאטה שלכם, ולעומת זאת כמה תשמחו שתדעו שעברתם עוד יום שמקרב אתכם למטרה.