כשזה מגיע לתזונה, אסור שיהיה יום רע

מה לאכול, איך ומתי? דוגמנית הפיטנס אביטל כהן נותנת חמש עצות מועילות ומדגישה: גם אם כבר חטאתם, אל תתפתו למדרון החלקלק. יש לכם עדיין הזדמנות לשמור על גוף חטוב

1. אל תצאו מהבית ליום שלם בלי אוכל

הכינו לכם קופסא מהבית שהכנתם וקחו אתכם פרי בשקית וירקות חתוכים. כשיוצאים מהבית בלי אוכל, או שמתפתים במשך היום לאוכל משמין בחוץ, מגיעים הביתה ומסתערים על כל מה שרואים, הנזק גדול מהתועלת. תמנעו את זה מראש ואל תגיעו למצב שבו אתם מורעבים.

לא מכניסים ג'אנק ופיתויים הביתה

כך, גם אם יהיה לכם חשק לאכול משהו משמין, לא תהיה אופציה באותו רגע. נסו לחתוך ירקות או להכין ירקות אפויים בתנור כדי שתוכלו "לנשנש" בלי לפגוע בדיאטה ובגוף שלכם.

3. השתדלו לשמור כל השבוע כדי שתוכלו להרשות לעצמכם לחרוג מעט בסופ"ש

גם אם נפלתם, אל תוותרו לעצמכם ותגידו "בשבוע הבא אתחיל מחדש, השבוע כבר הרסתי". זכרו שכל יום הוא התחלה חדשה.

4. תמיד יש זמן להתאמן חצי שעה שעה ביום

כשמתאמנים רואים כמה קשה לשרוף את הקלוריות שאנחנו אוכלים, מקבלים קצת פרופורציה ומבינים שהעוגייה מהמשרד לא באמת הייתה שווה את זה.

5. אוכלים בחוץ? עדיין יש דרך לשמור

גם אם אתם אוכלים בחוץ, השתדלו לאכול בעיקר חלבון (דגים, בשר, עוף) וסלט ירקות. את הרוטב כמובן בצד ומומלץ לוותר על התוספות.

תזכרו מה המטרה שלכם, תהיו ממוקדים ואל תתנו ליום רע להרוס לכם את התפריט.