לרוץ בסופ"ש? כן, אבל יש כמה דברים שצריך לדעת

ריצה בקיץ היא עניין מאתגר, ולכן יש לשמור על כמה כללים. אירה דולפין מספקת טיפים חשובים וממליצה על דרך עיקרית אחת לשריפת קלוריות ודרך אחרת להפיכת המטלה הזאת לחוויה

סוף השבוע הוא תקופה מעולה לצאת לריצה בחוץ. הנה כמה טיפים שאתם צריכים לדעת לפני שאתם שמים נעלי ריצה.

1. חשוב לדאוג לכף הרגל שלכם, לכן שימו לב שאתם רצים עם נעלי ריצה נוחות ומתאימות עם בולמי זעזועים ושמורידים עומס מהמפרקים.

2. חשוב מאוד בימים כאלה לרוץ בשעות נוחות - או מוקדם בבוקר או מאוחר בערב ( אחרי השעה 21:00).

3. אחת הדרכים לשפר את הכושר שלכם היא לעשות אימוני אינטרוולים ( אימון הפוגות) - אימון בעל קצב משתנה שכולל מקטעים אינטנסיביים וקטעי התאוששות. הוכח כי באימון הפוגות שורפים הרבה יותר קלוריות מריצה או הליכה רגילה.

4. לפני שיוצאים לריצה, חשוב מאוד לאכול משהו משהו קטן שייתן לנו אנרגיה כשעה לפני האימון (תמר, בננה, חטיף אנרגיה). ריצה מוציאה המון אנרגיה, ובמהלכה מתקיימים תהליכים של פירוק שריר. לכן גם חשוב שנאכל משהו מזין גם לאחר הריצה, שיבנה שריר.

5. הטיפ הכי חשוב: תרוצו עם פרטנר שמעודד אתכם ונותן לכם מוטיבציה, ואם בא לכם לקחת את זה צעד קדימה הצטרפו לקבוצת ריצה מסודרת שעושה את זה בקביעות.

ל"פינק רום", האתר של אירה דולפין