קצת עליי

בן התחיל את דרכו כאומן הסנאפצ׳ט הראשון והמוביל בארץ, והיה מועמד לפרס ה-״SHORTY AWARDS״ היוקרתי (טקס שהובא מניו-יורק לארץ והוא למעשה כמו טקס פרסי האוסקר, רק ליוצרים ברשת) כ-״יוצר הרשת המשפיע בישראל״ ו-״יוצר הרשת הישראלי המשפיע בעולם״.

תוך זמן קצת, כשאין מאחוריו תוכנית ריאליטי או סדרת נוער מצליחה, הצליח בן רצון להגיע למספר שיא של עוקבים בפלטפורמה הכי מרתקת היום לבני נוער וצעירים. בן הוא למעשה הכוכב הוויראלי הראשון בארץ שצמח ונחשף נטו ובאופן אורגני אך ורק מסנאפצ׳ט, כאשר הצליח לצבור לעצמו יותר מ-57 אלף צופים והמספר עולה על בסיס יומיומי. יש כאלה שקוראים לו ״מלך הסנאפצ׳ט הישראלי״ ואם אתם מחפשים להגיע לקהל מגוון בסנאפצ'ט, הוא האדם המתאים.

כיום בן מנהל ערוץ יוטיוב מצליח שם הוא מעלה וולוגים (וידאו בלוג) בסגנון דוקומנטרי על חייו באופן יומי, כאשר כל סרטון מושך נמצא באריזה ערוכה ומעניינת שמושכת את העין ומשאירה טעם של עוד. כל מהותו של בן נותנת תחושה אמריקאית ניו-יורקית, אשר משם הוא שואב את השראתו וניתן לראות זאת באופן מובהק בתכנים שהוא יוצר. המותג של בן נקרא B.R DAILY וזהו המותג שלו ליצירת תוכן יומיומי, בין אם זה ביוטיוב, סנאפצ׳ט או אינסטגרם. התכנית שלו, כאשר הוא קם בבוקר, היא לתת השראה לעוקבים ולצופים שלו עם הדרך שבה הוא חי את חייו.

בן מצא דרך ליצור אינטראקציה אישית בין היצרן והצרכן, דבר היוצר הזדמנות לגעת ולמשוך את הקהל שלו בצורה קריאטיבית וכנה. מדובר ביצרן תוכן חדש מסוגו שאין עוד כמוהו בארץ וכיום, יותר ויותר מותגים מחזרים אחריו כדי שיספר את הסיפור של המותג שלהם בדרך אותה הוא מכיר וחושב לנכון. בן יצר לעצמו קהילת צופים / מעריצים הדוקה שעוקבים יום יום אחר הדברים שהוא עושה בחייו וכמו כן מקשיבים לכל עצה שיוצאת מפיו. הם סומכים עליו ורק מחכים לדבר הבא שהוא יחליט להביא בפניהם.